loading...
کابینت و دکوراسیون آرت در استان یزد
آخرین ارسال های انجمن
کابینت و دکوراسیون آرت در استان یزد بازدید : 285 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)


علیرضا طلیسچی هستم ، متولد 7 مهرماه 1364 تهران  تحصیلات : كاردانی عمران / كارشناسی موسیقی / گرایشه ساز جهانی / ساز تخصصی : پیانو 
بهمن 1384 به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شدم ، اون سالها با همكاری دوستم حمیدرضا یه گروه 2 نفری به نام ( حمیدرضا،علیرضا ) راه اندازی كردیم 
حاصلش 2 آلبوم به نام ( نارفیق 1 و 2 ) بود و به یاری خدا موفق شدم مخاطبم رو جذب كنم ! سال 86 از این گروه جدا شدم و مشغول جمع آوری آلبومی شدم كه بعدها ( حلقه ) نام گرفت، 
در دو سال این آلبوم و جمع كردم و واسه اخذ مجوز اقدام كردم كه با كم لطفی مركز موسیقی ارشاد روبه رو شد 
سال 89 تصمیم گرفتم 2تا از بهترین كارهای آلبوم و ویدیو كنم ( حلقه ) و ( قرار نبود ) كه شكر خدا با استقبال مردم روبه رو شد ... 
در آخر : ما هرچی داریم از همین مردم داریم آهنگ شناسی : آلبوم هــا : : آلبوم نارفیق (1) ، آلبوم نارفیق (2) و آلبوم بی معرفت ! [علیرضـا و حمید رضـا] 
تک آهنگ ها : تقویم ، یک درصد ، آی دزد ، قرار نبود ، با من بمون (با همراهی بابک مافی) ، روز نهم ، ناتو (با همراهی علی اصحابی) ،امشب ، چقدر دیر ( با همراهی سیاوش کسیخانی ) و اگـه بدونی-وابستگیموزیک ویدئو هـا : حلقـه ، تقویم ، قرار نبود ، چقدر دیر ( با همراهی سیاوش کسیخانی ) و اگه بدونی-وابستگی
*************************آهنگ جدید آریا نادری پور با نام یه عالم عشق ... ( ترانــه : علیرضا طلیسچی / آهنگ و تنظیم : علیرضا افشار / میکس و مستر : آرش پاکزاد ) 

آهنگ جدید بهراد با نام میگم ولی ! ... ( ترانــه و آهنگ : علیرضا طلیسچی / تنظیم و میکس و مستر : حمید رشیدی ) 

آهنگ جدید فرشاد اسکندری به نام عطر تنت ... ( ترانه ، آهنگ و تنظیم : علیرضا طلیسچی / میکس و مستر : سعید انصار / به همراه موزیک ویدئو ) 

آهنگ جدید سیاوش قمصری با نام خیال بزودی ... ( ترانه سرا و آهنگساز : علیرضا طلیسچی / میکس و مستر : آرش پاکزاد )
****************اینم چند تــا عکس از علیرضـا طلیسچی

 

 

 

 

 

 

 

 

کدهای پیشواز ایرانسل علیرضـا طلیسچی








*******************************متن آهنگ "اگـه بدونی" از علیرضـا طلیسچی : اگه بدونی من چقد دلم تنگ شده / همه ی دلخوشیم همین یه آهنگ شده 

در نمیاری اشکِ من احساسی رو/ بغل نمیکنی اون که نمیشناسی رو 

اگه بدونی این روزا چقدر داغونم / چقدر مراقب وسایل این خونم 

دعا کن اون روزای خوبمون برگرده / ببین ندیدنت چقدر شکستــــــــم کرده / خستم کرده 

اگه بدونی از این خونه میرم چی؟؟ / اگه بدونی من از غصه پیرم چی؟؟ 

اگه بدونی عکســــاتو بغل کــردم / اگه بدونی من دارم میمیرم چـــــی؟؟؟؟ 

اگه بدونی از این خونه میرم چی؟؟ / اگه بدونی من از غصه پیرم چی؟؟ 

اگه بدونی عکســــاتو بغل کــردم / اگه بدونی من دارم میمیرم چـــــی؟؟؟؟ 

اگه بمونی مشکلاتمون حل میشه / همه چی اینجا مثل روز اول میشه 

اگه تو مثل سابق عاشق من بــــودی / برت میگردونم جایی که قبلا بودی 

اگه بدونی از این خونه میرم چی؟؟ / اگه بدونی من از غصه پیرم چی؟؟ 

اگه بدونی عکســــاتو بغل کــردم /اگه بدونی من دارم میمیرم چـــــی؟؟؟؟ 

اگه بدونی از این خونه میرم چی؟؟ / اگه بدونی من از غصه پیرم چی؟؟ 

اگه بدونی عکســــاتو بغل کــردم / اگه بدونی من دارم میمیرم چـــــی؟؟؟؟
*********************************متن آهنگ "وابستگی" از علیرضـا طلیسچی
تماشا کن این لحظه هایی رو که ... دارن خیس میشن چشام رو به روت 
نشستم بگیرم با این گریه هام ... جوابِ سوالام و از این سکوت 

ببین رو به روی تـــو زانو زدم 
نمی خوام با این غصه ها سر کنم 
نشستم هم اینجا ببینم تـــورو 
ببینم تـــورو بلکه باور کنم 
با اینکه کنارم نمی بینمت 
با اینکه نمی خوای چیزی بگی 
کنار تـــو آرامشی با منه 
که مشکوک میشم به وابستگی 



سرم روی این خاک می مونه 
تـــا 
نگی توی گوشم بخشیدمت 
شبیه همون لحظه هایی شدی ... که هرشب تو رویام می دیدمت 



ببین رو به روی تـــو زانو زدم 
نمی خوام با این غصه ها سر کنم 
نشستم هم اینجا ببینم تـــورو 
ببینم تـــورو بلکه باور کنم 
با اینکه کنارم نمی بینمت 
با اینکه نمی خوای چیزی بگی 
کنار تـــو آرامشی با منه 
که مشکوک میشم به وابستگی 


با اینکه کنارم نمی بینمت 
با اینکه نمی خوای چیزی بگی 
کنار تـــو آرامشی با منه 
که مشکوک میشم به وابستگی 

 

                                                                               

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابینت و دکوراسیون آرت در استان یزد آدرس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد سایت چیه؟
    آیا عضو سایت هستید؟
    شما چه طوری باسایت آشنا شدید؟
    دانلود نرم افزار دانلود منیجرIDMبه زبان فارسی کرک شده

    CodeTwo QR Code Desktop Readerدانلود نرم افزار بارکد خوان

    نرم افزار قفل شکنWifi برای گوش موبایل

    BlueStacks.0.8.8.8006دانلود نرم افزار

    دانلود نرم افزارNitro Pro 9

    hotspost shieldدانلود فیلتر شکن

    fg742pدانلود فیلتر شکن

    دانلود فیلتر شکن kerio64bit

    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 330
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 1,778
  • بازدید سال : 45,072
  • بازدید کلی : 297,605